Vďaka úspechu novej skladby
Gentleman je juhokórejský hudobník presvedčený, že sa prestal radiť medzi interpretov preslávených jednou piesňou.
Zdroj obrázku: Internet
Juhokórejský hudobník Psy si myslí, že už nie je hviezdou jedného hitu. Podľa jeho slov to dokazuje nový videoklip k piesni Gentleman, ktorý zverejnil 13. apríla a na YouTube už nazbieral viac ako 250 miliónov pozretí.
Populárny spevák priznal, že týždeň pred vydaním novej nahrávky bol najhorší v jeho živote, za čo okrem mimoriadneho pracovného nasadenia mohla aj nervozita z reakcie verejnosti.
"V ten týždeň sme nakrúcali video ku skladbe a nacvičovali choreografiu na koncert. V piatok som vydal singel a v sobotu mal premiéru klip. V ten istý deň som ešte musel odspievať koncert pre viac ako 50 000 ľudí," opísal
Psy svoj vyčerpávajúci program.
Psy predstavil skladbu
Gentleman na koncerte na Stadion Sangam v Soule, pričom toto vystúpenie bolo v priamom prenose dostupné na YouTube. Pieseň
Gentleman je prevažne v kórejčine, no nechýba ani niekoľko viet v angličtine a rovnako ako v prípade jeho predchádzajúceho singla
Gangnam Style sa k nej viaže špecifický tanec vychádzajúci z "tradičných kórejských krokov". Vo videu ku skladbe
Gentleman okrem samotného rappera účinkujú napríklad aj členka dievčenskej skupiny
Brown Eyed Girls Ga-In, komik
Yoo Jae-seok a zabávač Noh Hong-chul, pričom poslední dvaja sa objavili aj vo videu k spomínanej piesni
Gangnam Style.
Klip nového hitu však odmietla vysielať Kórejská vysielacia spoločnosť (KBS), pretože zobrazuje ničenie verejného majetku. Psy totiž hneď v úvode klipu kopne do kužeľa s nápisom "zákaz parkovania". Podľa KBS takéto správanie nespĺňa štandardy verejnoprávneho vysielateľa. Ľudia z prostredia KBS uviedli, že takéto zákazy uplatňovali aj v minulosti.
35-ročný
Psy, vlastným menom
Park Jae-sang, vydal svoj prvý album už v roku 2001. S klipom ku
Gangnam Style sa už dvakrát zapísal do Guinnessovej knihy rekordov - na YouTube má celkovo najviac pozretí (v súčasnosti už viac ako 1,56 miliardy) a tiež najviac ľudí označilo, že sa im video páči. Zo skladby sa stal medzinárodný fenomén, ktorý inšpiroval množstvo imitácií v rôznych kútoch sveta.