Dnes je 25. septembra 2020, meniny má a zajtra

Sarah Connor - Under My Skin

Zdroj: TS Server.sk, redaktor: neuvedený, pridané: 30.08.2008

Nekorunová kráľovná soulových balád a v každom prípade najúspešnejší nemecký vývozný ...
Sarah Connor - Under My Skin

Nekorunová kráľovná soulových balád a v každom prípade najúspešnejší nemecký vývozný artikel v novodobej histórii tamojšej populárnej hudby sa vracia späť na scénu. Sarah Connor, ktorá dokázala produkovať album za albumom dala v posledných rokoch prednosť rodinne, materským povinnostiam a hudbe sa venovala iba sporadicky. Avšak o to viac času mala na premýšľanie o tom, ako by jej hudba mala v budúcnosti (teraz teda už v súčasnosti vyzerať). Na spadnutie je vydanie jej nového albumu, z ktorého prvá ochutnávka si už razí cestu k ortodoxným fanúšikom, ktorí nezabudli na svoju modlu, ale aj k tým novým, ktorých sa speváčka pokúsi osloviť. A nebude to mať dievča ľahké.

A samozrejme, nebude to iba v kvalite nahrávky, ktorá vôbec nie je zlá, aj keď od Sarah Connor sme boli zvyknutí na úplne iné kúsky (hlavne, čo sa žánru týka). Tým problémom bude najmä čas, na ktorý Sarah zmizla z očí svojich priaznivcov a celého hudobného sveta. Čas, ktorý venovala svojmu osobnému životu a čas, ktorý ju nakoniec prinútil vrátiť sa k hudbe, ktorú natoľko miluje. Potom je tu ešte ten žáner. Samozrejme, v hitparádach mala aj niekoľko tanečných songov, ktorých počet by sme však hravo zrátali na prstoch jednej ruky avšak, keď sa povie Sarah Connor, každému v prvom rade napadnú jej precítené balady, ktorými lomcovali vrchnými priečkami hitparád.

Teraz však prichádza na scénu nová Sarah Connor, v prvom rade oddýchnutá, zrelá žena, ktorá sa ide popasovať s nástrahami, ktoré jej pod nohy hádžu zmeny, akými prešiel hudobný biznis počas jej neprítomnosti. Hudba, aj tá tanečná je dnes už o niekoľko rokov vpredu a hoci sa Sarah snaží v maximálnej možnej miere, pod kožu sa svojim nádejným fanúšikom bude dostávať len veľmi ťažko. Skladba Under My Skin je svojim spôsobom vynikajúci song od vynikajúcej speváčky, ktorá s ním však mala prísť na trh pred troma rokmi. Vtedy by určite táto pesnička opäť kraľovala hitparádam, dnes sa ledva drží v druhej polovici dvadsať miestneho rebríčka. Samozrejme, je to singel, ktorý zvestuje celý jesenný album, a ao to už býva dobrým zvykom, speváci si to najlepšie nechávajú na neskôr. Ak je to prípad Sarah Connor, máme sa na čo tešiť.

Dôležité však je, aby na svojom novom albume nemecká krásavica nebalansovala na tenkom ľade tanečnej populárnej hudby, ktorá sa síce istými prvkami snaží tváriť moderne, avšak v konečnom dôsledku, pri niekoľkonásobnom prehrávaní si pesničky je z toho nakoniec iba chabý odvar Britney Spears pred niekoľkými rokmi. Na druhej strane je potešiteľné, že Sarah sa stále prezentuje, ako výborná speváčka, dokonca aj so zmyslom pre rozvíjanie svojej produkcie, o čom svedčia dva ďalšie remixy skladby Under My Skin, ktoré sa určite budú kolovrátkovať na nemeckých diskotékach. Bohužiaľ, mám strach, že tento raz sa nestane zázrak a z pôvodne plánovanej regionálnej hviezdy sa nestane hviezda európska. Bude rada, ak sa jej podarí ustáť tlak na domácom, štýlovo značne degenerovanom hudobnom poli.

Singel ako bonus prináša ešte pesničku Touch, ktorá je ďalšou z tuctových skladieb tejto speváčky a vôbec nemusela vzniknúť. Ak sa totiž Sarah Connor podarilo skladbou Under My Skin ustáť svoje miesto aspoň v rebríčku kvality, a hoci sa na ňom neposunula vpred, aspoň neurobila krok vzad, tak v prípade Touch urobila viac krokov vzad, než naša spackaná politika. Ako ďalší bonus si fanúšikovia na singli nájdu text pesničky, fotogalériu s novými fotkami a v prípade záujmu aj pozadie na počítač. Celkom slušná výbava, ktorá však k fenomenálnemu návratu určite nestačí.

Vydavateľstvo: Universal Music, 2008

01. Under My Skin – T.S.O.B. Mix
02. Under My Skin – Delta Lab Mix