Dnes je 20. apríla 2018, meniny má a zajtra

Robbie Williams - Bodies

Zdroj: TS Server.sk, redaktor: neuvedený, pridané: 21.10.2009

Nekorunovaný princ popu ohlásil veľký návrat, ktorý poriadne zamieša hudobným dianím tohtoročnej jesene.
Robbie Williams - Bodies

Nekorunovaný princ popu ohlásil veľký návrat, ktorý poriadne zamieša hudobným dianím tohtoročnej jesene. Robbie Williams sa vracia po trojročnej prestávke, s osvedčeným tímom spolupracovníkov a svojim fanúšikom už v polovici novembra ponúkne úplne nový album, na ktorom predstaví tucet piesní a na špeciálnom vydaní ešte o jednu skladbu navyše a DVD s dokumentom o nahrávaní k tomu.

Jeho priaznivci však už dostali príležitosť ochutnať povestný predkrm v podobe prvého singla. Tým sa stala pesnička Bodies a tá jasne naznačila nielen to, že sa máme naozaj na čo tešiť, ale hlavne to, že Robbie je naozaj vo forme. A ak platí, že v súčasnosti speváci ako prvé single uvádzajú nie tie najsilnejšie pesničky zu albumu, tak sa dá predpokladať, že novinka Robbieho Williamsa bude veľmi chutná.

Bodies je totiž veľmi silná skladba, v ktorej Williams prezentuje nielen svoj jedinečný prejav, ale hlavne hudobné cítenie génia súčasnej doby. Je jasné, že na konečnej podobe skladby majú zásluhu producenti pesničky, avšak pán Williams dal poslednmé slovo k tomu, že skladba bude vyzerať práve takto, a že s jej podobou súhlasí. Čo teda poslucháča čaká? Fantastická zmes hudobných nástrojov, ktoré sa postupne nabaľujú počas štvorminútovej skladby a následnou gradáciou vyvrcholia do hudobnej symfónie, ktorá pomaly ale isto vyráža dych aj kvalitným reproduktorovým zostavám.

Bodies sa odporúča počúvať naplno a na naozaj kvalitnom zariadení, ktoré dá vyznieť každému tónu tejto skladby, do ktorej autori zamiešali neskutočné množstvo chutných prísad, z ktorých napokon vzišiel veľmi chutný pokrm, ktorý sa podáva s ďalšou lahôdkou - a to spevom samotného Williamsa. Ten za tri roky neprišiel ani o štipku svojej povestnej drzosti a v prejave znie veľmi sebaisto. Poslucháč sa do jeho spievania dokáže zamilovať od momentu, kedy otvorí ústa, a s nadšením ho prijíma až do konca tejto mimoriadne vydarenej pop-rockovej skladby. Williams mal vždy dar osloviť poslucháča silnými skladbami a inak tomu nie je ani v tomto prípade.

Oficiálny singel, ktorý sa už dostal do predaja ponúka dve verzie pesničky. Prvá je tá, ktorá je veľmi dobre známa už aj nášmu poslucháčovi z rádií, či televíznych obrazoviek, kde ju sprevádza veľmi silný a vydarený videoklip. Druhá verzia je označená ako Body Double Remix a ide v podstate o predĺženú verziu pôvodnej skladby. Poslucháč sa tak môže tešiť z Williamsovej prítomnosti o viac než dve minúty. Osobne sa priznávam, že si vychutnávam práve túto verziu. Ale zároveň dodávam, že sa už v tejto chvíli teším na celý album.

Vydavateľstvo: EMI, 2009

1. Bodies
2. Bodies (Body Double Remix)