Dnes je 12. júla 2020, meniny má a zajtra

Pet Shop Boys – Love etc

Zdroj: TS Server.sk, redaktor: neuvedený, pridané: 12.09.2009

Návrat britského dua Pet Shop Boys na hudobnú scénu je pre nás o to významnejší, že po prvý raz vo svojej hudobnej histórii mieria...
Pet Shop Boys – Love etc

Návrat britského dua Pet Shop Boys na hudobnú scénu je pre nás o to významnejší, že po prvý raz vo svojej hudobnej histórii mieria Pet Shop Boys konečne aj na Slovensko, kde sa v rámci svojho aktuálneho turné, ktoré promuje ich desiaty radový album Yes, zastavia presne 1. decembra. Lístky na toto, bezpochyby jedinečné vystúpenie sú už v predaji a podľa dostupných informácií je o ne veľký záujem, takže fanúšikovia kvalitnej elektronickej produkcie by nemali váhať.

Je úplne pochopiteľné, že kapela na koncerte predstaví aj pesničky zo svojho aktuálneho albumu, ale podľa prvých preferencií sa priaznivci dočkajú všetkých najväčších hitov britského dua, ktorých určite nebolo málo. A medzi ne už v tejto chvíli možno zaradiť aj skladbu Love etc., ktorá sa stala prvým oficiálnym singlom z albumu Yes. Skladba pokračuje v zabehnutom trende tvorivosti skupiny Pet Shop Boys, ktorá síce na jednej strane dokáže experimentovať s modernými hudobnými prvkami, avšak na strane druhej dokáže pre poslucháča pripraviť aj sériu zaručených hitov, a to hneď niekoľko na každej platni.

Inak to nebolo a nie je ani v prípade albumu Yes, ktorý kopíruje všetky moderné hudobné trendy a duo Pet Shop Boys sa na nej prezentuje ako zohraná a časom overená skladateľská a producentská dvojica. Je hádam celkom pochopiteľné, že v súčasnosti už ich hity nemieria rovno na prvé miesta hitparád, ale stále majú dostatok fanúšikov na to, aby ich meno stále rezonovalo na vysokých miestach hitparád. V tanečnej hitparáde Billboardu navyše kapela nemala problém vyskúšať príchuť prvého miesta, v regulárnych hitparádach svetových krajín nemali problém bodovať niekde okolo dvadsiateho miesta..

Love etc. je navyše skladba, ktorá spĺňa všetky atribúty hitov skupiny Pet Shop Boys, znie moderne, je chytľavá a je zároveň jasným dôkazom toho, že Pet Shop Boys vekom zrejú rovnako chutne, ako dobré víno. Singel s touto pesničkou vychádza vyšiel v štyroch verziách. Ten najklasickejší okrem pôvodnej verzie pesničky prináša aj B-stranu a na nej ďalšiu skladbu. Ďalšia verzia je poskladaná z rôznych skladieb a potom sú tu dva remixové single. Na tom prvom sú štyri tracky tejto skladby, na tom druhom, ktorý máme k dispozícii aj my, je pesničiek šesť, čo znamená, že okrem pôvodnej albumovej verzie, možno na CD nájsť päť ďalších remixov. Tie sú v dĺžke od osem do zhruba šesť minút a predstavujú tvorivé nápady nielen samotných Pet Shop Boys, ale aj mnohých ďalších DJ-ov a producentov. Aj túto skladbu si budete môcť bezpochyby vychutnať na veľkolepom koncerte 1. decembra v Bratislave.

Vydavateľstvo: EMI, 2009

Love etc.
01. Album version