Dnes je 23. mája 2018, meniny má a zajtra

Nový singel Anity Soul Only God Can Judge Me:

Zdroj: SOUL FOR SHOW / SUPRAPHON 2015, redaktor: Sandy, pridané: 23.02.2017

Krstným otcom sa stal Juraj Kukura, krstilo sa vodou a perím!
Zdroj obrázku: Supraphon

Pred pár dňami predstavila kráľovná slovenského R'n'B Anita Soul svoju novinku Only God Can Judge Me. Krstným otcom piesne sa stal herec Juraj Kukura, ktorý ma k tvorbe krásnej speváčky veľmi blízko. Anita Soul v priestoroch podniku ICON odpremiérovala i videoklip v réžii talentovaného Michala Nemtudu. Do detailov prepracované video je dôkazom, že i na Slovensku dokážeme poľahky konkurovať oku lahodiacim klipom zahraničných hviezd.
Anita Soul ft. Chris Dave - Only God Can Judge Me (Official Video)

Anita Soul spojila sily s americkým hudobníkom Chrisom Daveom

Anita Soul, ktorá naposledy zaujala ďalšou vydarenou spoluprácou s rapperom Rytmusom v piesni Chalan vs. Muž , prináša svojim fanúšikom novinku Only God Can Judge Me. Song plný nežných feelingov dokazuje, že Anita Soul právom patrí medzi najvýraznejšie mená na slovenskej R'n'B scéne. ,,Niektoré veci sa ťahajú a niektoré vznikajú bez problémov. Presne to je prípad Only God Can Judge Me, ktorá akoby prišla ku mne zhora. Ide o moju srdcovú záležitosť,“ prezrádza Anita Soul o svojom najnovšom hudobnom počine. Autorsky sa na ňom podieľa s klaviristom a skladateľom Eugenom Vizvárym, text si speváčka zložila sama. ,,Only God Can Judge Me alebo v preklade Len Boh ma môže súdiť zachytáva túžbu po slobode duše i mysle. Je tiež vyjadrením, že vo svete plnom ľudského odsudzovania a hejterstva je Boh jediný, kto môže posudzovať naše činy,“ hovorí speváčka. Na skladbe sa podieľa i známy americký bubeník Chris "Daddy" Dave, známy spoluprácami s interpretmi ako Adele, D'Angelo či Justin Bieber. ,,S Chrisom Daveom sme sa zoznámili počas festivalu One Day Jazz, kde sme obaja vystupovali. Zostali sme spolu v kontakte a vznikla z toho skvelá spolupráca,“ prezrádza Anita. Pod Only God Can Judge Me sa podpísal i americký producent a nositeľ ceny Grammy Russell Elevado, ktorý sa postaral o finálny mix a master skladby.

Juraja Kukura o Anite Soul: Je to talentovaná mladá žena

Krstným otcom piesne Only God Can Judge Me sa stal herec Juraj Kukura. Slovenskú hereckú legendu a mladú speváčku spája láska k hudbe i rovnakému žánru. ,,Pan Kukura je veľkým milovníkom dobrej hudby, napríklad jazzu. Bojoval za ňu aj v časoch, keď bola u nás zakázaná. Je to veľká osobnosť, s ktorou som mala tú česť spolupracovať na niekoľkých projektoch v divadle Aréna. Túžila som, aby práve on požehnal moju skladbu, preto som ho oslovila,“ vysvetľuje Anita Soul voľbu krstného otca. Juraj Kukura prišiel na krst vo veľmi dobrej nálade a s kyticou kvetov. ,,Som dojatý, že si ma Anita vybrala za krstného otca, je to talentovaná mladá dáma,“ prezradil.

Herec uviedol pieseň do života čistou vodou. ,,S Anitou sme sa zhodli, že budeme krstiť vodou. Stále sa krstí alkoholom a pritom tu máme niečo tak cenné ako je voda. Viac ako miliarda ľudí na svete trpí jej nedostatkom, mali by sme si viac uvedomovať jej hodnotu,“ povedal počas krstu herec. Okrem vody prišli na rad i prepeličie pierka. ,,V Only God Can Judge Me spievam, že chcem letieť ako vták, túžim po slobode, pierka mi prišli symbolické,“ vysvetľuje Anita. Podporiť ju v jej veľký večer prišli Cigánski diabli, tanečnica Lady Mel, bubeník Martin Valihora či spevák Ivan Vereš. Krst moderovala modelka Mária Zelinová.

Mínus 20 stupňov Celzia a Klapka!

Réžiu videoklipu Only God Can Judge Me zverila Anita Soul Michalovi Nemtudovi z A-Team Production. ,,Nehľadala som len niekoho, kto klip mechanicky natočí, ale kreatívneho človeka, ktorý prenesie hĺbku piesne do obrazov. Vytvorí videoklip, ktorý poľahky obstojí aj v zahraničnej konkurencii. Toto všetko perfektne splnil Michal Nemtuda,“ hovorí Anita, ktorú s talentovaným hercom a režisérom videoklipov spája niekoľko spoločných projektov. Viac ako päťminútový klip si na kanáli you tube za pár dní stihlo pozrieť viac ako trinásť tisíc ľudí a stretáva sa, rovnako ako pieseň samotná, s veľmi pozitívnymi hodnoteniami. Anita Soul sa v klipe objaví v rôznych premenách ako nežná kráska, ale i zvodná femme fatale. ,,Za svoje vizuálne premeny v klipe vďačím celému tímu ľudí. Oblečenie sme vyberali spolu so stylistom Andrejom Kusalíkom, o vlasy sa mi postaral Ján Molnár a vizáž som zverila do rúk salónu Beauty&Best,“ vymenúva Anita. Neoddeliteľnou súčasťou klipu sú tanečníci, medzi ktorými má najväčší priestor Lady Mel. ,,Tanečníci predviedli počas nakrúcania freestyle. Všetky tanečné kreácie sú teda výsledkom jedinečného momentu, zachytenia emócie,“ prezrádza speváčka. Tá spolu s tanečníkmi vyslovene mrzla, keď natáčali scény v nádherných exteriéroch kaštieľa Château Béla - ručička na teplomere totiž ukazovala neuveriteľných mínus 20 stupňov Celzia! ,,Nakrúcanie padlo na január, a tak sme zažili i poriadny mráz. O to rýchlejšie sa nám však chcelo tvoriť, aby sme sa išli rýchlo zohriať, scénu v exteriéri sme dali na jednu klapku,“ uzatvára svoje rozprávanie so smiechom Anita.