Dnes je 17. augusta 2019, meniny má a zajtra

Nightwork – Čekám na signál (online album)

Zdroj: © Server.sk, redaktor: pb, pridané: 16.03.2012

Ďalšia vydarená vec kapely Nightwork.

Čekám na signál je jednotrackový singel a ide o titulnú skladbu k filmu Signál, v ktorom si spevák kapely Nihghtwork Vojtěch Dyk zahral hlavnú úlohu. Autorom hudby je František Soukup (syn hudobného skladateľa Ondřeje Soukupa a textárky Gabriely Osvaldovej), o text k pesničke sa postaral u nás známy moderátor a člen kapely Nightwork Jakub Prachař. Oficiálny album s touto skladbou nevyšiel, pesničku si však môžete stiahnuť prostredníctvom online obchodu vydavateľstva Supraphon, pričom dlhodobo išlo o najsťahovanejšiu skladbu v obchode supraphonline.
Nightwork - Čekám na signál

Hoci sú soundtracky už celkom bežnou vecou, nie ku všetkým filmom napokon vychádzajú. Je ale veľmi dobré, keď sa nájde priestor, ako sa dostať aspoň k pesničkám, ktoré vychádzajú k niektorým filmom. To je bezpochyby aj prípad skladby Čekám na signál. Pesnička nevyšla na žiadnom albume, avšak kapela Nightwork si ňou zarobila na novinku a ďalší radový singel. Bolo by iba na škodu veci, keby sa skladba nemala ako dostať k poslucháčom.

Je zrejmé, že text skladby vychádza so samotného filmu, ku ktorému bola napísaná. Mňa však teší fakt, že ide o ďalšiu vydarenú vec kapely Nightwork. Svieža hudby, veselý a zmyselný text, v ktorom sa nikto nehrá na intelektuála, ale snaží sa zabávať. Nightwork pozitív som už od ich prvého albumu Respectmaja, teda ešte od čias, keď neboli až tak komerčne „prefláknutí“, ale v konečnom dôsledku sa teším, že kapela ostala pri zemi, netlačí na pílu a robí si v podstate stále to, čo ich baví. A zatiaľ som nemal ani pri jednej z ich nahrávok pocit, že by ma nejakým spôsobom omrzeli. Aj tento singel je jasnou ukážkou toho, že v pesničke nemusí nutne sedieť frázovanie, a by sa z nej stal hit. A zo songu Čekám na signál hit určite bude. Hoci som zatiaľ film nevidel, mám pocit a trochu obavu, že pesnička z neho prekoná film samotný. Aj keď v prípade Vojtu Dyka je zárukou kvality nielen jeho spevácke, ale aj herecké umenie.

Ak by ste túžili po digitálnej diskografii Nightwork, v supraphonline sa k nej hravo dopracujete. Supraphon exkluzívne distribuuje online aj spomínaný prvý album Respectmaja, aj zatiaľ posledný, mimoriadne úspešný album Nightwork Tepláky aneb Kroky Františka Soukupa.

Ako si kúpiť singel Čekám na signál:

Filmový song kapely Nightwork vydavateľstvo Supraphon (spolu s 2 700 ďalšími titulmi zo svojho archívu) sprístupnilo prostredníctvom online obchodu www.supraphonline.cz. Na rozdiel od iných obchodov s hudbou získate v Supraphone kompletný album, vrátane pôvodného obalu. Pesničky možno sťahovať v dvoch formátoch, pričom kvalita skladieb vo formáte FLAC (za mierne vyššiu cenu) sa rovná kvalite CD. K stiahnutiu v tomto formáte dostávate skladby vo formáte mp3 automaticky k tomu.

01. Čekám na signál