Dnes je 30. marca 2020, meniny má a zajtra

Helena Vondráčková Ha Ha Ha

Zdroj: TS Server.sk, redaktor: neuvedený, pridané: 25.07.2007

Ha Ha Ha (special limited edition)
Helena Vondráčková Ha Ha Ha

Česká diva Helena Vondráčková, napriek tomu, že pred pár dňami oslávila okrúhle šesťdesiate narodeniny nezaháľa a pre svojich fanúšikov pripravila exkluzívny darček. Pre päťtisíc šťastlivcov vydala špeciálny CD singel Ha Ha Ha, na ktorom ponúka svojim priaznivcom osem príjemných prekvapení.

Helenu Vondráčkovú sme počuli už spievať v rôznych jazykoch. Samozrejme, v prvom rade v češtine, ale aj po poľsky, anglicky, či nemecky. A práve v tomto jazyku naspievala väčšinu pesničiek na spomínanom singli. Okrem toho, že ide o skutočnú zberateľskú raritu, tá je o to exkluzívnejšia, že speváčka sa nej predstavuje v jazyku, v ktorom sa v jej podaní na našom trhu neobjavilo príliš veľa skladieb. V susednom Nemecku je speváčka veľmi obľúbená, nedávno spievala dokonca národnú nemeckú hymnu na dôležitom futbalovom zápase. Preto je celkom pochopiteľné, že pri výbere pesničke siahla na šesť svojich veľmi dobre známych skladieb z množstva hitov, ktoré má k dispozícií.

Medzi vybranými pesničkami nájdeme skladbu Samba z jej zatiaľ ostatného radového albumu z minulého roku, tanečnú skladbu Nebudeme sedět doma, či megahit Dlouhá noc. Zo starších pesničiek speváčka siahla po legendárnom hite Archimedes, či ležérnej skladbe S tebou chci být, ale aj po celosvetovom megahite I Will Survive. A hoci nemčinu nemožno považovať za exotickú reč, pesničky Heleny Vondráčkovej naspievané v tomto jazyku znejú naozaj exoticky, príjemne a pri ich počúvaní je jasné, že speváčka ovláda nemčinu skutočne bravúrne. Šesť nemeckých pesničiek, ktoré sa s úspechom stretli v nemeckých televíznych programoch a tvoria jadro tohto exkluzívneho projektu, dopĺňajú ďalej dve české skladby. Jedna úplná novinka, titulná skladba Ha Ha Ha, prostredníctvom ktorej speváčka pokračuje v rozbehnutej diskotékovej trase a je celkom jasné, že song, špeciálne pripravený pre tento projekt sa opäť zapíše do kroník úspešných skladieb tejto umelkyne.

Ku koncu Helena priložila skutočnú lahôdku. Keď pred štyrmi rokmi skladateľ Karel Svoboda oslavoval svoje 65. narodeniny a Helena v nich mala blok ich spoločných úspešných skladieb, namixovala do neho i tanečný remix pesničky Vzdálený hlas. Táto verzia konečne vychádza i na hudobnom nosiči a osobne ju považujem za najsilnejšiu vec celého projektu, hneď z viacerých dôvodov. Okrem iného je to spomienka na nebohého geniálneho skladateľa, ktorý aj pre Helenu napísal množstvo úžasných hitov.

Na záver treba povedať, že singel Ha Ha Ha je naozajstnou zberateľskou raritou, ktorú nekúpite v žiadnom obchode a jeho majiteľom sa môžete stať prostredníctvom speváčkiných internetových stránok. Musíte sa však poponáhľať, pretože vyšiel v limitovanom náklade päť tisíc kusov a je oň enormný záujem. Niet sa čomu čudovať. Agentúra vybavuje objednávky do Českej republiky a krajín Európskej únie. Na tých istých internetových stranách si môžete zostaviť CD najväčších hitov speváčky, zahlasovať za štyridsiatku z viac ako tisícky skladieb a na jeseň sa môžete tešiť na nové, exkluzívne poslucháčske CD, zostavené možno aj práve podľa vášho gusta.

Vydavateľstvo: Universal Music, 2007
Celkový čas: 28:08

01. Ha Ha Ha