Dnes je 16. júla 2019, meniny má a zajtra

Enrique Iglesias feat. Sarah Connor - Takin´ Back My Love (singel)

Zdroj: TS Server.sk, redaktor: neuvedený, pridané: 21.04.2009

Na okraj jari sa Enrique Iglesias vrátil s aktuálnym singlom, ...

Na okraj jari sa Enrique Iglesias vrátil s aktuálnym singlom, dynamickou skladbou Takin´ Back My Love, ktorá ešte stále podporuje predaj jeho aktuálneho albumu najväčších hitov z minulého roka. Enrique tiež momentálne koncertuje po západnej Európe, ale pozor, v máji urobí výnimku a zastaví sa na Slovensku, pričom ide o jediné dva koncerty v týchto zemepisných šírkach, pričom sa nezastaví ani v jednej z okolitých krajín, a to aj napriek tomu, že na jeho stránke ho fanúšikovia z Čiech doslova prosia, aby prišiel zaspievať aj im. Vďaka šikovnej agentúre budeme mať jedinečnú príležitosť vidieť Iglesiasa na živo na Slovensku hneď dvakrát a to 19. mája v Bratislave a o deň neskôr v Košiciach.

Fanúšikovia sa bezpochyby dočkajú aj nečakaných momentov počas jeho koncertov. Enrique veľmi rád skáče do davu, uteká pomedzi návštevníkov a nebráni sa fyzickému kontaktu. Na Slovensko bezpochyby privezie veľkú show, pričom medzi jeho najväčšími hitmi zaznie aj skladba Takin´ Back My Love, aj keď je otázne, s kým si ju spevák zaspieva, možno s nejakou devou z publika.

Vráťme sa však k samotnej skladbe, ktorá sa už stihla udomácniť aj v našich rádiách, pričom do nášho éteru ju prinieslo najpočúvanejšie slovenské rádio, ktoré je aj partnerom Enriqueho koncertov na Slovensku. Zaujímavosťou však je, že v našich rádiách sa táto pesnička hrá vo verzii s u nás neznámou speváčkou Ciarou. V tejto verzii bolo pesnička nasadená takmer celoplošne aj do celej Európy, avšak existujú výnimky. Preč nemecký, rakúsky, český a poľský hudobný trh vznikla pesnička Takin´ Back My Love, ako duet s nemeckou soulovou divou Sarah Connor. Sympatickej blondíne sa v spomínaných krajinách mimoriadne darí. Aj u nás bodovala asi s dvoma pesničkami, no dieru do sveta sa jej u nás nepodarilo urobiť. Je však celkom pochopiteľné, že spomínané krajiny v tomto prípade stavili na istotu a v hitparádach tak majú v podstate obľúbené 2 v 1.

A keďže u nás sa single nepredávajú, v susednom Rakúsku je k dispozícii spomínaná verzia so Sarah Connor. Je to veľmi príjemné, pretože sa dá v podstate porovnávať. V Rakúskej hitparáde sa singlu začína dariť, v minulom týždni sa dostal do prvej dvadsiatky a je zrejmé, že bude mieriť ešte vyššie. Nie je dôvod k tomu, aby to bolo naopak. Iglesias má cit na hity a tento sa mu opäť vydaril. Ak sa nebavíme priamo o letnom hite, tak som presvedčený o tom, že minimálne do leta táto pesnička bude rezonovať a následne si budeme v lete užívať aj jej dozvuky.

Je veľmi príjemné zistiť, že Iglesias stavil v tomto prípade na dva silné hlasy. Ciaru síce príliš nikto nepozná, za to Sarah Connor bola overená voľba. Žena so silným hlasom po Iglesiasovom boku nemohla nič pokaziť a veľmi príjemne dopĺňa Enriqueho romanticky zastrený hlas. Navyše, hoci Connor bodovala u nás s dvoma pomalými pesničkami, vo výpočte jej úspechov by sa našlo aj niekoľko rezkých skladieb, ktoré jej veľmi dobre sadli, rovnako, ako táto.

Samotný singel ponúka dve verzie pesničky, tú rádiovú a akýsi alternatívny remix, ktorý možno príde trochu zbytočný, keďže jeho tvorcovia sa s ním príliš nevyhrali, len pridali pár umelých bicích a oživili tak skladbu, ktorá dokonca aj v remixe má rovnakú minutáž, ako pôvodná verzia. Je len na škodu, že sa na tomto singli nevyužil priestor na lepšie spracovaný remix, či prípadne nejakú novinku, nezaradenú zatiaľ na žiadny album, alebo aspoň na videoklip, ktorý by bol fajn vzhľadom na to, že najmä u nás sa bude hrať verzia s Ciarou. V každom prípade sa však Takin´ Back My Love počúva veľmi dobre, vyvoláva príjemné emócie a napriek tomu, že sú na singli iba dve, temer totožné skladby, tak v žiadnom prípade tak skoro neomrzia.

Vydavateľstvo: Universal Music, 2009

1. Takin´ Back My Love
2. Takin´ Back My Love (Alternate Mix)