Dnes je 14. augusta 2020, meniny má a zajtra

Take That – Look Back, Don´t Stare

Zdroj: TS Server.sk, redaktor: pb, pridané: 26.06.2011

Take That sú späť v pôvodnom zložení. Minuloročný návrat Robbieho Williamsa do kapely Take That je v šoubiznise právom považovaný za jeden z najzásadnejších okamihov posledného desaťročia.
Take That – Look Back, Don´t Stare

Take That sú späť v pôvodnom zložení. Minuloročný návrat Robbieho Williamsa do kapely Take That je v šoubiznise právom považovaný za jeden z najzásadnejších okamihov posledného desaťročia. Nikto to dlhé roky nepovažoval za reálne, ale Robbie je späť a kapela už v pôvodnom zložení dokončila práce na novom albume. Take That tak následne strávili veľa času v štúdiu, kde spoločne s veľmi známym producentom Stuartom Priceom pracovali na novom albume. Ten napokon vyšiel v polovici novembra minulého roku pod názvom Progress. Prvým singlom bola pieseň The Flood s dojemným videom, ktoré bolo natočené na jazere Dornei v Etone a tiež na rieke Temži.

Návrat Robbieho Williamsa do Take That tak bude bezpochyby ďalším zásadným míľnikom v histórii tejto britskej kapely. Tá od comebacku v roku 2006 oslavuje opäť jeden úspech za druhým. Ich vydané albumy idú na dračku, koncertné turné je do posledného miesta beznádejne vypredané a každý vydaný singel kapelu okamžite katapultuje na popredné priečky európskych hitparád. Niet teda divu, že Take That doteraz predali viac ako 80 miliónov platní a na svojom konte majú takmer dvadsať obrovských hitov. Okrem toho v minulosti získali napríklad aj 19 ocenení Brit Awards a 8 MTV Awards.

Take That sú momentálne na svojom ďalšom turné a záujem o lístky na toto turné prekonal aj rekord Michaela Jacksona. Podľa tlačovej správy predajcu vstupeniek Ticketmaster sa počas dňa do systému prihlásilo dvadsať miliónov záujemcov o vstupenky, a bol tak prekonaný rekord, ktorý vlani v marci nastolil svojimi plánovanými koncertmi v Londýne Michael Jackson.

Blu ray Look Back, Don´t Stare obsahuje dokument, pravdivú výpoveď o tom, ako sa Take That znovu dali dokopy a vrátili sa do nahrávacieho štúdia. Dokument je natočený čiernobielo a obsahuje tiež veľa archívneho materiálu, ktorý mapuje celú kariéru Take That vrátane nezhôd, ktoré kapela prekonala. Uvidíte, ako sa už opäť fungujúci štvorice dala dohromady s Robbiem Williamsom a začala písať a nahrávať nové skladby.
Trailer: Look Back, Don't Stare

Hudobníci sa v poslednom čase našli v nakrúcaní rôznych dokumentov. Tento trvá sto minút a je veľmi príjemným pohľadom do zákulisia dnes už hudobnej legendy, ako Take That bezpochyby sú. Na to, aby ste si ho vychutnali potrebujete vedieť po anglicky, alebo aspoň nemecky, španielsky, či portugalsky. Bohužiaľ, česká podpora chýba. Samotný dokument je doplnený o zhruba 15 minút bonusového materiálu, ktorý sa do filmu nevošiel.

Vydavateľstvo: Universal Music
Linky: TAKE THAT, U-MUSIC, SUPERSHOP