Dnes je 23. októbra 2018, meniny má a zajtra

Lady GaGa – The Monster Ball Tour

Zdroj: © Server.sk, redaktor: pb, pridané: 17.02.2012

Lady GaGa sa pripomenula fanúšikom aj vydaním DVD a blu ray so záznamom koncertu z The Monster Ball Tour, s ktorým sa svojho času zastavila aj vo Viedni, či v Prahe.
Lady GaGa – The Monster Ball Tour

Lady GaGa sa na sklonku minulého roku pripomenula fanúšikom aj vydaním DVD a blu ray so záznamom koncertu z The Monster Ball Tour, s ktorým sa svojho času zastavila aj vo Viedni, či v Prahe. Ak ste videli niektorý z koncertov osobne, máte jedinečnú príležitosť si ho pripomenúť. Ak ste sa na show nedostali, je tu jedinečná šanca pozrieť sa na to, že súčasná kráľovná popu stvárala. Ide o fantastický záznam spoločnosti HBO, ktorá ho odvysielala v rámci svojho programu a momentálne ho ponúka všetkým fanúšikom na uvedených nosičoch. V žiadnom prípade nejde iba o nejaký obyčajný koncert.
Trailer k The Monster Ball Tour.

Ja som si svojho času odskočil na viedenský koncert americkej speváčky a vychutnal som si ho. Čakal som skvelú show a dostal som ju. Po blu ray so záznamom koncertu som preto siahol s veľkými očakávaniami a priznávam veľké nadšenie. Ide o skvelý záznam, v ktorom som dostal presne to, čo som mal vo Viedni, avšak vďaka veľkému množstvu kamier som si tento raz vychutnal show z väčšej blízkosti. Navyše záznam na blu ray je čistý, obraz je skvelý a zvuk rozmixovaný do formátu 5.1 prináša ďalší rozmer zážitku. V strede obývačky, obkolesený reprozostavou a veľkým televízorom zaručujem naozaj veľký zážitok zo skvelej show.
Lady Gaga Presents: From The Backseat - Making It To The Monster Ball

Lady GaGa na The Monster Ball Tour predviedla všetky svoje hity, vtedy ešte zo svojho debutového albumu. Na závere takmer dvojhodinového predstavenia ponúkla priaznivcom ochutnávky z novej platne, konkrétne skladbu Born This Way, ktorá napokon pomenovala jej druhý album. Koncert v newyorskej Madison Square Garden bol totožný s tým, ktorý speváčka predstavila vo Viedni, istota sledovania ho pred televíznou obrazovkou je tá, že všetko vidíte z oveľa lepšieho a bližšieho uhlu, teda, že vidíte toho viac, ako keď stojíte niekde v polovici obrej haly. A v tomto prípade to platí doslovne. HBO stavilo pri montáži záznamu na skvelú vec. Neprináša iba samotný koncert a ani sa nehrnuli do toho, aby vytvorili dokument, ktorý popretkávajú zábermi z koncertu. Fanúšikom ponúkajú brilantný záznam koncertu, v ktorom stavajú na speváčku. To znamená, že keď prichádzajú na rad momenty, v ktorých speváčka opúšťa pódium, na ktorom tancujú tanečníci a ona sa v zákulisí prezlieka, kamera ide s ňou.

Divák tak dostáva dokonalý pohľad do zákulisia a vidí, ako momenty, kedy si v podstate ani nevšimne, že speváčka na pódiu nie je, táto využíva v zákulisí. Sú to doslova sekundy, počas ktorých sa mení kostým, prípadne sa pridávajú doplnky a ďalšie zaujímavosti. Je to skvelý nápad, ako ukázať to, čo sa drvivej väčšine tých, ktorí si zaplatili lístok na koncert, nepodarí vidieť. Tieto vstupy sú čiernobiele, čo nádherne oddeľuje záznam koncertu od kvázi dokumentárnej vsuvky.
Lady Gaga Presents: Gaga Revealed

Jedinečný koncert, skvelá show, jednoducho výborná zábava, ktorá je ťažiskom disku je doplnená o niekoľko bonusov, konkrétne o štvrťhodinový pohľad do zákulisia pred začiatkom koncertu, ale aj po skončení show (speváčku tam napríklad navštívi kolegyňa Liza Minnelli), fotogaléria a tiež skladba Born This Way v a cappella verzii. Ak by som to mal brať tak, že týmto turné Lady GaGa uzavrela sériu svojich megaúspechov s prvým albumom, tak toto je veľmi dôstojná a vydarená bodka.

Vydavateľstvo: Universal Music, 2011
Linky: LADY GAGA

01. Dance In The Dark