Dnes je 23. apríla 2018, meniny má a zajtra

Take That – Progress Live

Zdroj: © Server.sk, redaktor: pb, pridané: 31.01.2012

Take That minulý rok vyrazili na svoje historicky najväčšie turné, ktoré navštívilo vyše milión 800 tisíc fanúšikov.
Take That – Progress Live

Take That minulý rok vyrazili na svoje historicky najväčšie turné, ktoré navštívilo vyše milión 800 tisíc fanúšikov. Dopyt po lístkoch na Progress Live 2011 bol dvakrát väčší ako na This Is It Michaela Jacksona a návrat Take That v pôvodnej zostave sa tak stal jednou z najväčších britských kultúrnych udalostí roku 2011. Všetci tí, ktorí nemali možnosť zažiť túto show na vlastnej koži, si teraz môžu atmosféru koncertov užiť na 2DVD či blu-ray.

Progress Live ponúka kompletné koncertné vystúpenie Take That a bonusový disk so zákulisnými zábermi. Materiál bol zhotovený v priebehu všetkých 29 koncertných zastávok. Turné dostalo názov podľa štúdiového albumu Progress, ktorého sa predali viac než 3 milióny kusov. Na minulororočných koncertoch v rámci turné Progress Live 2011 formácie Take That vystúpila v pôvodnej zostave: Gary Barlow, Howard Donald, Jason Orange, Mark Owen a Robbie Williams. Bolo to vôbec prvýkrát od roku 1995, kedy kapela koncertovala ako pätica.

Ak radšej počúvate, ako pozeráte, zabudnite na DVD a blu ray (aj keď k samotnému záznamu sa časom vrátime), pretože záznam koncertu vydalo vydavateľstvo Universal Music aj na dvoch CD a sprístupnilo tak fanúšikom absolútny komplet možností, ako byť svojim idolom čo najbližšie. Záznam na CD je rozdelený na dve časti, na prvom disku je zhruba trištvrte hodiny koncertu, na druhom sa môžete tešiť na viac ako hodinu záznamu.
Take That - Progress Live DVD (Trailer)

Hoci Take That vyrazili naprieč Veľkou Britániou na podporu svojho albumu Progress a do koncertného programu zaradili najmä skladby z neho, čakajú na vás minimálne ešte dve ďalšie prekvapenia. Tým prvým je v podstate asi samozrejmá vec, aj keď Britney Spears by na to mala zjavne iný názor. Chalani, napriek tomu, že ich kariéru možno rozdeliť na dve časti, sa neštítili vytiahnuť ani skladby z prvej dekády svojich úspechov a tak sa môžete tešiť aj na dnes už legendárne hity Pray, či Relight My Fire, alebo Back For Good, či v medley časti aj skladby Babe a Everything Changes, čo je veľmi príjemné prekvapenie, aj keď Pray, naživo v roku 2011 mi stačilo počuť raz.

Take That, ako som spomínal vyššie, vyrazili na turné v pôvodnej zostave po 16-tich rokoch. Veľký rešpekt patrí Robbiemu Williamsovi, ktorý na čas prerušil megaúspešnú sólovú kariéru a pridal sa k zvyšku kapely. Aj tento záznam je však dôkazom toho, že za všetko sa platí. Myslím to samozrejme s úsmevom, ale prekvapilo ma, že Robbie dostal počas koncertu Take That priestor na svoj vlastný sólový blok, konkrétne na päť svojich veľkých hitov od Let Me Entertain You, až po Feel.

V globále možno povedať, že dvojalbum Progress Live je vyvrcholením úspešného ťaženia Take That, ktorí sa na jednu sezónu zišli v pôvodnej zostave a prinieslo to nemalý úspech. Poslednou bodkou za ním (keďže Robbie už na tento rok pripravuje vydanie sólového albumu a plánuje tak pokračovať v svojej sólovej kariére) je vydanie tohto kompletu. Popri DVD a blu ray mi pri počúvaní CD záznamu príde, že bol na úplne poslednom mieste, čo sa týka priorít. Záznam (aj keď uznávam, že technicky kvalitný), rozdelený na dve časti, vylisovaný na CD a zabalený do obalu s bookletom s pár fotografiami. Asi naozaj iba pre ortodoxných.

Aj tento titul kúpiš na HUDOBNY.SK

Vydavateľstvo: Universal Music, 2011
Linky: TAKE THAT