Dnes je 20. februára 2018, meniny má a zajtra

Robbie Williams – One Night At The Palladium

Zdroj: © Server.sk, redaktor: pb, pridané: 10.01.2014

Vydanie svojej druhej swingovej nahrávky Swings Both Ways podporil spevák jedinečným a špecifickým koncertom v londýnskom Palladiu. Lístky boli preč doslova v mihu sekundy a pre prítomných to bol v mnohých smeroch výnimočný večer.

Čo chytí do rúk, to sa mu darí. Robbie Williams má za sebou mimoriadne úspešný rok. Úspech jeho sólovej nahrávky, vypredané európske turné, vydanie swingového albumu, následne štart predaja lístkov na jeho jarné swingové turné, ktoré sa uskutoční v halách, preto sa po lístkoch na tieto koncerty iba zaprášilo a ešte niekde medzi to sa mu podarilo zaradiť ďalší husársky kúsok.

Vydanie svojej druhej swingovej nahrávky Swings Both Ways podporil spevák jedinečným a špecifickým koncertom v londýnskom Palladiu. Lístky boli preč doslova v mihu sekundy a pre prítomných to bol v mnohých smeroch výnimočný večer. Záznam z neho vyšiel v rekordne krátkom čase na DVD a Blu ray a od 9. decembra minulého roku ho preháňajú na obrazovkách svojich televízorov fanúšikovia speváka.

Vzhľadom k tomu, za aký krátky čas od uskutočnenia koncertu záznam vyšiel pre obchodné účely, patrí veľký obdiv všetkým, ktorí pracovali na finálnej podobe DVD a Blu ray. Presne osemdesiat minútový koncert si (minimálne na Blu ray) môžete vychutnať môže vychutnať s dokonalým obrazom a s excelentným zvukom. Ak si v obývačke zhasnete večer svetlo, máte k tomu veľkú obrazovku a zvuk rozmixovaný do niektorého z troch formátov preženiete tou správnou zvukovou zostavou, zaručujem vám jeden z najväčších hudobných zážitkov tohto roka.
Robbie Williams: One Night at the Palladium: Trailer

Robbie Williams je ako chameleón, ktorý sa dokáže prispôsobiť danej situácii. Swingová muzika ho nielen baví, ale mu tento žáner aj sedí. Stotožnil sa s ním natoľko, že na svoj druhý swingový album nepoužil iba cover verzie, ale nechal si napísať a podieľal sa na napísaní originálnych swingových hitov. Je rok 2013 a keby za nič, tak ho treba obdivovať aspoň za odvahu.

Ono je však čarovné, že Robbiemu Williamsovi to zožeriete všetko aj s háčikom. Williams je zabávač a ako sám hovorí, narodil sa preto, aby mohol zabávať svoje publikum. A skromne nikdy nezabudne dodať, ako si to váži a ďakuje. Na koncerte v Palladiu mu aplaudovalo plné hľadisko, ktoré postavil na nohy v momente, keď sa objavil na pódiu. Staručké nonšalantné divadlo tak zažilo estrádu, ktorej väčšinu hostia nahodení v luxusnom oblečení jednoducho odstáli, lebo chceli tancovať.
Robbie Williams a slečna Piggy

Robbie Williams je lavína, ktorá strháva masy. Na rozdiel od tých ozajstných, tejto sa masy nevyhýbajú. Williams na koncerte, ktorý netrval ani hodinu a pol predstavil skladby z oboch svojich swingových albumov a nachystal si niekoľko prekvapení. Na scéne mu asistovali Lily Allen, Rufus Wainwright – dvaja z piatich interpretov, ktorí si s Robbiem zaspievali na jeho novom albume. Rad však prišiel aj na prekvapenia, ktoré čakal málokto. Jednu z piesní si Robbie zaspieval so svojim otcom Petem a hit Something Stupid si so sympatickým spevákom zaspievala Miss Piggy, najznámejšia moletná Muppets svinka. Obrovským zážitkom boli i songy zaspievané s detským zborom.

A nebol to iba obyčajný koncert, bola to show, ktorá sa niesla v znamení tridsiatych rokov, účesy boli uhladené, svetlá žiarili, oblečenie bolo noblesné a celému tomu nechýbala divoká farebnosť. To všetko predviedol Robbie Williams na svojom fantastickom koncerte. Na Blu ray je k samotnému koncertu pribalený zhruba štvrťhodinový dokument o tom, ako to celé vznikalo.

Album Swings Both Ways sa okamžite po vydaní vyšplhal na prvé miesto britskej hitparády. Bol zároveň tisícim albumom, ktorý sa na vrchol dostal. Médiá šaleli a Robbie iba skromne podotkol, že v podstate „je v tom nevinne“ a usmial sa. Pri predstave, že lístky na jeho jarné koncerty sa vypredávali fakt za niekoľko minút, by sa ale usmieval každý.

Uvidíme, čo 28. a 29. apríla predvedie vo Viedni, či tie dni predtým v Prahe a v Budapešti. Turné s názvom Swings Both Ways Live nasvedčuje, že by to mal byť swing. Predávali sa však aj lístky na státie, takže komornú atmosféru to trochu vylučuje. Kto by však sedel na Robbie Williamsovi. Uvidíme. V každom prípade to bude určite skvelý zážitok, rovnako ako tento záznam.

Vydavateľstvo: Robbie Willims / Farrell Music, 2013
Linky: ROBBIE WILLIAMS