Dnes je 24. októbra 2018, meniny má a zajtra

Marie Rottrová – Všechno nejlepší

Zdroj: © Server.sk, redaktor: pb, pridané: 07.11.2012

Stálica českej populárnej hudby Marie Rottrová na jednom z výberov svojich najväčších hitov.
Marie Rottrová – Všechno nejlepší

Stálica českej populárnej hudby Marie Rottrová na jednom z výberov svojich najväčších hitov. Hoci sa v minulosti na trhu objavilo niekoľko výberov, išlo iba o žánrovo zamerané albumy. Exkluzívny výber Všechno nejlepší - Marie Rottrová je ojedinelý nielen tým, že ho interpretka sama zostavila podľa obľúbenosti jednotlivých piesní, ale aj podľa želania svojich priaznivcov. Best Of je doplnený novou piesňou, nahrávky boli kompletne remastrované v špičkovom štúdiu v Mníchove. Pôvodný výber vyšiel na CD v Supraphone v roku 2003, dnes je dostupný v digitálnej podobe.

Uvedomujem si, že vybrať si z toho všetkého, čo táto fantastická speváčka vydala jeden album, ktorý by ju najlepšie reprezentoval, je veľmi ťažké. Zvlášť v období, keď sa už aj tento výber dočkal pokračovania, vyšli ďalšie a pri nedávnom jubileu pani Maruške vyšiel dokonca celý box nahrávok, ktorý mapuje jej kariéru a je na ňom hádam už všetko, čo kedy nahrala a dochovalo sa.
Marie Rottrová - Lásko

A pravdepodobne práve preto som napokon siahol práve po tejto skladačke, ktorá bola v prípade kariéry Marie Rottrovej prvá svojho druhu a dodnes ju považujem za to najsrdečnejšie medzi výbermi hitov, čo vyšlo a nielen v prípade pani Rottrovej. Pozerám sa totiž na zoznam skladieb, ktoré album priniesol a jednoducho na ňom nie je jediná pesnička, ktorú by som si nezačal pospevovať už pri prečítaní názvu. Po spustení albumu potom prichádza moment, kedy každý jeden song strháva poslucháča a dokladuje silu tvorby, ktorou sa Marie Rottrová prezentovala.
Měli jsme se potkat dřív

Tých dvadsať skladieb a na svoju dobu jedna novinka k tomu sú totiž na jednej strane hity, po ktorých bažia všetci poslucháči. A je úplne jedno, či sú to ortodoxní fanúšikovia, alebo tá skupina priaznivcov, ktorá speváčku eviduje len z rádia, či televízie. Pesničky Marie Rottrovej sú tak silné a nadčasové, že zanechávajú nezmazateľnú stopu v každej kategórii poslucháčov.
Marie Rottrová - Bouda na hororu

Pri zostave skladieb na tomto albume došlo k vzácnej zhode v tom, že výber piesní na album si zobrala na starosť samotná speváčka, ale zaujímal ju i názor fanúšikov a poslucháčov. Napokon sa im jednoznačne podarilo vyskladať dvadsať jedinečných, nesmrteľných a nezabudnuteľných hitov, pri ktorých sa spoločne zhodli na tom, že na prvom reprezentatívnom výbere hitov Marie Rottrovej jednoducho musia byť.
Marie Rottrová - Zřejmě letos nikde nejsou kytky

A tak sa jednoducho stalo, že aj napriek tomu, že tento album nasledovali ďalšie výbery, tento navždy ostane prvý a pripravený tak akosi zo srdca. A ono to na tej celkovej koncepcii akosi cítiť. Pretože stačí sa pozrieť na zoznam skladieb uvedený nižšie a predpokladám, že každého, kto má trochu prehľad v domácej pop music napadne jediné – hit za hitom a jeden legendárny song za druhým. Marie Rottrová je istým spôsobom kráľovnou na československej hudobnej scéne a toto je fantastická vizitka jej dokonalého kraľovania.
Marie Rottrová - Markétka

Album Všechno nejlepší Marie Rottrovej vydavateľstvo Supraphon (spolu s viac ako 3 000 ďalšími titulmi zo svojho archívu) sprístupnilo prostredníctvom online obchodu www.supraphonline.cz. Na rozdiel od iných obchodov s hudbou získate v Supraphone kompletný album, vrátane pôvodného obalu. Pesničky možno sťahovať v dvoch formátoch, pričom kvalita skladieb vo formáte FLAC (za mierne vyššiu cenu) sa rovná kvalite CD. K stiahnutiu v tomto formáte dostávate skladby vo formáte mp3 automaticky k tomu.

Digitálny obchod neustále zväčšuje nielen svoju ponuku, ale aj komfort pre nakupujúcich. Novinkou je zadná strana obalu a booklet, ktoré si kupujúci sťahuje rovno so zakúpeným albumom. Ďalšou novinkou je, že ukážku každej skladby na supraphonline.cz si môžete vypočuť 2x po pol minúte.

01. Lásko
02. Lásko, voníš deštěm
03. Zřejme letos nikde nejsou kytky