Dnes je 18. októbra 2017, meniny má a zajtra

Mária Čírová – Na dosah

Zdroj: © Server.sk, redaktor: pb, pridané: 03.01.2012

Slovenská Alicia Keys vydáva po úspešnom debutovom albume s večným hitom Búrka novinku Na dosah.
Mária Čírová – Na dosah

Slovenská Alicia Keys vydáva po úspešnom debutovom albume s večným hitom Búrka novinku Na dosah. Už teraz z neho môžete poznať rádiové hity Bez obáv, duet s Opakom Strácam, či aktuálnu Labutiu. Osvedčený producentský tím Creative Music House pod taktovkou Maroša Kachúta vsadil na súčasný trendy zvuk, v rýchlejších tanečných veciach, aj v emotívnych baladách. Album nesie silný Máriin rukopis, textársky vypomohli aj Andy Ďurica a Oľga Záblacká. Jedna z najkrajších skladieb zaznie aj v novom televíznom seriáli.
Mária Čírová - Na Dosah

Mám rád, keď veci zrejú a dozrejú do veľmi chutného produktu. A Maruška Čírová zreje ako veľmi dobrá odroda. Po mimoriadne vydarenom debute, ktorým sama sebe nastavila latku poriadne vysoko, prichádza s ďalším výborným albumom. Fantastické je, že speváčka nakladá poslucháčovi od samotného začiatku. Úvodná Bez obáv so zvukom praskajúcej platne je dokonale gradujúci doják, ktorý má výborný text, skvelú produkciu a Čírová ho nádherne podáva.
Mária Čírová - Bez obáv

Ak niekto takto výborne odštartuje album, musí mať v zálohe minimálne päť ďalších rovnako silných skladieb, aby to po úvodnej pesničke nevyznelo už iba ako vata. V prípade Čírovej možno hovoriť o šťastí. O šťastí, ktoré má v podobe svojho jedinečného talentu, autorského daru a skvelého hlasu. Čírová má okolo seba silné autorské, aj producentské zázemie a ľudia, s ktorými spolupracuje sú zárukou kvalitného produktu. Ten potom prichádza nielen v prvej skladbe, ale sa ťahá celým albumom.
Mária Čírová & Opak - Strácam

Čírovej Na dosah je na domáce pomery neuveriteľne silný produkt. Netajím sa tým, že občas mám pri produkciách Creative Music House pocit, akoby sa chlapci vyčerpali a čoho je veľa, toho je príliš, ale práve táto zostava ľudí, práve na tomto albume dokazuje, o aký úžasný a jedinečný tandem na slovenskej hudobnej scéne ide. Výborne odvedená robota. Medzi nástrojmi celkom pochopiteľne kombinuje klavír a potom fantastický speváčkin prejav. Čírová zjavne prežíva veľmi šťastné obdobie, ktoré pretavila do svojich nových piesní a poslucháčom tak ponúka skladačku veľmi silných melódií, medzi ktorými nie je žiadna vata, ale skutočne silné pesničky, z ktorých každá jedna by dokázala žiť svoj vlastný život.

Jediné, čo mi pri tomto albume bije do očí, je tzv. bonusová časť. Aj keď práve v tomto prípade to tak nevyznieva, tak osobne mám pri týchto bonusoch pocit, akoby to bolo násilné naťahovanie času. Tento album to nepotrebuje. Tento album má taký silný potenciál, že by časom mohol vyjsť ešte raz, doplnený o druhé CD, kde by bolo tých pár pesničiek z konca platne a pár ďalších prekvapení. Inak však nemám žiadne výhrady.

Vydavateľstvo: Street Production, 2011
Linky: MÁRIA ČÍROVÁ

01. Bez obáv